Kolla gärna i första hand om du kan få svar på din fråga nedan.
Om du inte fick svar på din fråga så kan du kontakta oss på: bkkaskad@internshoppen.se
Förväntad leveranstid är tio arbetsdagar. Vi arbetar med print-on-demand, vilket innebär att vi endast köper och trycker vid beställning. I undantagsfall kan det hända att varan är slut hos leverantören och då kan leveranstiden dröja lite längre. Vi kommer att informera dig om detta och erbjuda dig alternativ som att vänta, häva köpet eller byta till en annan vara.
Ja, när du får en avisering att varorna skickas från oss får du även ett kollinummer så du kan följa ditt paket via DHL.
I dagsläget arbetar vi med DHL Servicepoint och deras bredd nät av utlämningsställe. Du hämtar varorna på det utlämningsställe som DHL hänvisar till i SMS.
Om det är viktigt att få varorna snabbt, till exempel till en födelsedag, rekommenderar vi att du kontaktar oss,
bkkaskad@internshoppen.se innan du gör din beställning. Vi gör vårt bästa för att möta dina önskemål. Om det inte är ett brådskande ärende, vänligen skicka ett meddelande till oss när du gör din beställning så ska vi göra vårt bästa för att hantera det.
Vi har samarbetat med ansvariga i föreningen/företaget för att ta fram olika produkter. Om du har förslag på fler produkter kan du gärna skicka ett mail till vår support, order@kaskad.se, så kommer vi att se om vi kan lägga till fler produkter i vår butik.
De flesta av våra produkter är vanligtvis i normala storlekar. Vissa personer upplever också att juniorstorlekarna är relativt små, så då rekommenderar vi att du väljer en storlek större om du är osäker. Har du frågor kan du alltid kontakta vår support, order@kaskad.se.